Έτος: 2011
Πελάτης: ΒΗΤΑ ΠΕΜΠΤΗ Α.Ε.
Λαμβάνοντας υπ’ όψη αφενός, τον «αχανή» και επίπεδο χαρακτήρα του Εμπορικού Πάρκου και αφετέρου τις λειτουργίες του που είναι ασύνδετες μεταξύ τους, ο σχεδιασμός εξυπηρέτησε την εισαγωγή ανάγλυφων με τη μορφή «ήπιων» λόφων καθώς και τη σύνδεση, μέσω πρασίνου και πεζόδρομων, των διαφορετικών εμπορικών λειτουργιών.
Η τοποθέτηση της παιδικής χαράς και των υπαίθριων οργάνων γυμναστικής, λειτουργεί ως πόλος έλξης των επισκεπτών.
Τέλος, η όλη διαμόρφωση προσδίδει ¨τόνο δροσιάς¨ στον περιβάλλοντα χώρο και ενισχύει εμπορικά την όλη επένδυση.